lördag 5 september 2009

Hej igen alla!

Jag vet att jag varit urusel på att uppdatera min blogg, det är nästan skrämmande så lat man kan vara ibland! hihi!
Mycket som har hänt i mitt liv sen sist känns det som..hm var ska jag börja??
Jo, jag har börjat 2:an på Bladins på en helt ny linje "social sciense", vilket är mycket roligt och spännande men samtidigt kämpigt och svårt. Men med mer kämpande i livet känns medgångarna dubbelt så stora!:D
Sen har jag varit tsm med min älskling i mer än 1 månad, vilket är helt underbart, du gör det värt att leva <3!
Plugget har kommit igång på riktigt nu o jag börjar känna pressen av att prestera på topp som vanligt...men det löser jag nog, ska bara väcka mina små grå:P haha
Sen känns det kasst att man inte har den kroppen som man vill ha, vill gå ner några kilo, tappa min mage o se allmänt vältränad ut...aja får väl börja ut o springa varje dag:P
Nu ska jag hoppa in i duschen så jag skriver en annan gång, lovar o uppdatera oftare xD

Ciao <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar